پاییزی ها Paeiziha

دل کندن اگر آسان بود , فرهاد به جای بیستون , دل میکند

پاییزی ها Paeiziha

دل کندن اگر آسان بود , فرهاد به جای بیستون , دل میکند

ای کاش قلبها.... در چهره بودند

توی این شهر غریب، گاهی که دلم به اندازه تمام غروبها می گیرد

وقتی بین این همه آدم جور واجور خودمو تنها می بینم

چشمامو فراموش میکنم...

به قلبم می نگرم و همه چیز را به عهده او می گذارم

فقط اوست که از این حقیقت پنهان در قلبم آگاهی دارد


ای کاش قلبها.... در چهره بودند

ای کاش می دانستیم دستهای عشق چه معجزه گریست

و ای کاش می شد زمان و سرنوشت را از سر نوشت

لحظه ها را دیوانه وار ورق می زنم و هرکجا که قلبم نمی تپد،

صفحه ای پاره میکنم و باز ورق میزنم...

شاید در آخر این کتاب به صفحه وصال برسم

آری، بی اختیار ورق می زنم چون هراسانم...

از فاصله ها نفرت دارم و از سفر خسته

نازنین، فاصله همه چیز را می شکند،

بیخود نیست که ابرها از دوری زمین همیشه می گریند!

اما دریغ که گریه دستانم نیز مرا به تو نمی رساند

دریغ که نمی توانم نامت را فریاد بزنم و شیشه سکوتم را بشکنم


من از تراکم ابرهای سیاه می ترسم

من از فاصله بین ابرها می ترسم

ای بهترینم، من از فاصله می ترسم و کسی

دلهره های بزرگ قلب کوچکم را نمی شناسد

و یا اشکهای سرازیرم را در دل شب نمی بیند

جنس هر اشک خود شیشه ای از عشق است

گویند که شیشه ها عاشق نمی شوند

ولی وقتی روی شیشه بخار گرفته ای نوشتم دوستت دارم؛

گریست....

از دوریت قلبم نیز بی اختیار میگرید...

قلبی که شیشه ای نیست، ولی در سکوت و

دوریت در در آن طرف مرزها می شکند

چشمانم در فراغت به نقطه ای دور در سرخی غروب می نگرند

و در انتظار برگشت خورشید هستی بخش تا هنگام طلوع

معنای سرخی عشق و تاریکی فاصله را تجربه می کنند


با این همه، نازنینم، این تمام واقعیت عشق نیست

از هر دل کوه، کوره راهی می گذرد

و هر اقیانوسی به ساحلی می رسد

و شبی نیست که طلوع سپیده ای در پایانش نباشد

از چهار فصل دست کم یکی که بهار است

و من هنوز تو را دارم.....

نظرات 13 + ارسال نظر
سوفی دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 01:28 http://sophie-89.blogsky.com/

سلام
ممنون از حضورت...
خیلی نوشته ای زیبایی بود.

سلام
خواخش میکنم
ممنون بابت نظرت
لطف کردی اومدی

خیلی جالب و قشنگ بود به دلم نشست


ممنونم که به غمکده اومدی بازم به اونجا سر بزن

و ممنون که خبر دادی که بیام و آپ جدیدتو ببینم

موفق باشی

(یاســـــــــــــــــــــــمن)

وبلاگ دوستانی مثل شما مارو به وجد میاره
حتماً سر میزنم
روزی 2و3 بار هم چک میکنم

parisa دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 06:33 http://crayon.blogsky.com

ma sobhe aftab nazade amadim elame hozur konim shomara shad konim.:p,emruz nazari khaham nevesht barayetan.

دسته گلت درد نکنه
شاد شدیم بسیار زیاد
ممنون

هدی دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 07:24

من اناری را میکنم دانه به دل میگویم
کاش این مردم، دانه های دلشان پیدا بود
میپرد آب انار در چشمم، اشک میریزم...

عالی بود
ممنون بابت نظرت

یاسین دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 09:26 http://www.sooryas.blogsky.com

و کاش آنچه را داریم فدای حسرت خوردن برای نداشته هامان نکنیم...
خیلی قشنگ بود ...احسنت!

بـــــــله.100%

آرمیتا مدیر سایت simsi دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 10:11 http://simsi.blogsky.com

سلام کیا جان گفتی بیام بهت سر بزنم من اومدم خیلی سایت خوبی داری بهت تبریک میگم امیدوارم یه روزی سایت منم مثل معروف بشه موفق باشی حتما تو سایتم بیا

سلام
ممنون
میام پیشت

موج دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 10:22 http://dolaat.blogsky.com

سلامی به سبزی بهاران

سلام کیا جان

من خوبم....ممنون عزیز


از تو هم زیبا بود


دوباره میام پیشت

فعلا...

سلام

لطف میکنی عزیز

مرجان دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 14:12

اگه خودت نوشته بودی که خیلی عالی و با احساس بود. اگرم مال کس دیگه ای بود که بازم زیبا و پراحساس بود

واسه خودم نبود مرجان عزیز

www.enekaseab.blogsky.com دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 15:50 http://www.whoami.blogsky.com

سرشار از احساس منو یاد دلنوشته پستهای قبلیم انداخت.:(

بله
ممنون

www.enekaseab.blogsky.com دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 16:39 http://www.whoami.blogsky.com

منم لینکت کردم.لطفا منو با اسم اینجا*زمان مرده لینک کن عزیزم.ممنونم.ممنونم که هر دو وبلاگمو لینک کردی.

خواهش میشه
تغییرات اعمال شد

شاپرک دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 17:39 http://www.n-shaparak.blogfa.com

سلام چطوری؟!
مرسی که اومدی پیشم
بازم بیا
واقعا کاش قلبها در چهره بودند
زیبا بود
موفق باشی

حتماً

محیا دوشنبه 29 آذر 1389 ساعت 22:25 http://shaki1.blogsky.com

سلام دوست عزیز من هم دوست دارم اخرین برگ پاییزی را درک کنم و به انتظار دوباره اش خواهم ماند شب یلدات پیشا پیش مبارک

سلام
لطف داری و ممنون که سر زدی
شب یلدای شما هم مبارک
هزاران یلدا زنده باشی

صنم سه‌شنبه 30 آذر 1389 ساعت 16:45

بسیار خواستسم برای این پستتان همان دیروز حرفی بزنیم اما نشد...
یعنی نیامد..
کپی پیستی هم نیستیم!!
شعری از محمد علی بهمنی تقدیمتان:
با همه ی بی سر و سامانی ام
باز به دنبال پریشانی ام
طاقت فرسودگی ام هیچ نیست
در پی ویران شدنی آنی ام
..
.
.
.
.
دل خوش گرمای کسی نیستم
آمده ام تا تو بسوزانی ام
ها؟به کجا می کشی ام خوب من؟
ها؟نکشانی به پشیمانی ام؟

بله ممنون
لطف کردی نظر دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد