پاییزی ها Paeiziha

دل کندن اگر آسان بود , فرهاد به جای بیستون , دل میکند

پاییزی ها Paeiziha

دل کندن اگر آسان بود , فرهاد به جای بیستون , دل میکند

بازم امتحانات:

بعد از اینکه امتحانای سخت سخت رو دادی و البته مجبور شدی که معادلات گور به گور شده رو حذف کنی نوبت به نمرات و بیخیالی نسبت به نمرات میرسه!!

داشتم دنبال یه چیزی میگشتم که بخندم و حال کنم که چشمم به این متن زیبا افتاد که خاطرات طول ترمو واسم زنده کرد:


بر اساس روابط شیمیایی و فیزیکی موجود بین دانشجو و نمره و بر اساس قوانین نگارش، ادب و نزاکت فارسی، سه حالت زیر را می توان در نظر گرفت : 
حالت اول ) رابطه بین نمره و دانشجو با فعل شدن بیان می شود.
مثال : "... فیزیک ۲، ۱۷ شدم، خب بچه ها من برم خونه واسه ترم بعد درس بخونم ...
اکثر جمعیت این گروه را دانشجویان واقعی تشکیل می دهند، که با تلاش و کوشش، نمره مطلوب خود را می شوند !
حالت دوم ) رابطه بین نمره و دانشجو با فعل دادن بیان می شود.
مثال : "... فیزیک ۲ بهم داده ۸ مرتیکه عوضی اصلاً راه نمیده ... "
اکثر جمعیت این گروه را دانشجویان ناموفق تشکیل می دهند که بدون تلاش و کوشش، نمره نامطلوب به آنها داده می شود.
حالت سوم ) رابطه بین نمره و دانشجو با فعل گرفتن بیان می شود.
مثال : "... بالاخره از این فیزیک ۲ یه ۱۰ گرفتم ! دهنم صاف شد ..."
اکثر جمعیت این گروه را دانشجویان موفق تشکیل می دهند که با تلاش و کوشش، نمره نسبتاً مطلوب خود را می گیرند.
یک اصل : حق گرفتنی است، نه دادنی !
تبصره : نمره از حقوق دانشجویان است. پس راه های این احقاق حق به شرح زیر بیان می شود : 
۱) روش اول، گرفتن نمره قبل از امتحان :مطالعه درس در طول ترم و ( یا ) یک هفته قبل از امتحان و ( یا ) شب امتحان. این روش آسان ترین و مطمئن ترین روش ممکن است و به همه توصیه می شود. ولی مطابق آمار و اطلاعات موجود تنها نیمی از دانشجویان از این روش استفاده می کنند. دانشجویان واقعی، از علاقه مندان این روش هستند. پیشرفت علم در این روش تاثیری ندارد. جنسیت در این روش تاثیری ندارد. 
۲) روش دوم، گرفتن نمره هنگام امتحان :
تقلب به روش های مختلف (استفاده از تکه کاغذ، نگاه کردن برگه دیگران، صحبت کردن، پنهان کردن جزوه در جای مناسب، نوشتن مطالب مهم روی اعضای مناسب ( ! ) بدن، تقلب های پیشرفته و تکنولوژیک مثل استفاده از موبایل یا استفاده از ماشین حساب های پیشرفته یا ساعت دوربین دار یا حافظه دار و ...).
این روش، پر خطرترین روش ممکن است ولی معمولاً اگر با تبحر و تجربه کافی انجام شود و منابع معتبر مورد استفاده باشد، بهتر نتیجه می دهد. هماهنگی، برنامه ریزی، اعتماد به نفس و انتخاب زوج مناسب، جزء مهم ترین ملزومات این روش می باشند.
دانشجویان موفق و ناموفق از این روش استفاده می کنند. با پیشرفت علم، این روش هم پیشرفت خواهد کرد. جنسیت در این روش موثر است. طبق تجربیات، آمار و اطلاعات موجود، دختران در این روش چندان موفق نیستند و به علت ترس بیش از حد و عدم اعتماد به نفس کافی، با مشکل مواجه می شوند ( استثنا هم دارد ). اما وضعیت ظاهری دختران، می تواند موثر باشد، چون همواره عده ای از پسران گلنواز و معلوم الحال تلاش در رساندن تقلب به دختران زیباروی دارند.
▪ یک تجربه : نمیدونم باورتون میشه یا نه ولی یکی از دوستای من، وقتی جواب سوالی رو توی کاغذ و برای دختران می نویسه، بالای کاغذ حتما شماره موبایل خودش رو هم می نویسه !! 
۳) روش سوم، گرفتن نمره بعد از امتحان :
صحبت و مشورت های خصوصی با اساتید مربوط، استفاده از انواع دستمال، مواد روان کننده، ظاهر گول زننده، دروغ های عجیب و غریب ولی باور کردنی، استعدادهای ذاتی، روابط و آشنایی های موجود و ...
این روش از متداول ترین روش های موجود است و تقریباً تمام گروه های دانشجویان از این روش استفاده می کنند. این روش قانون خاصی ندارد و هر کس به شیوه خود این قانون را اجرا می کند و به تعداد دانشجویان، شگرد های مختلفی وجود دارد. امتحان کردن این روش می تواند موثر باشد. جنسیت در این روش به شدت موثر است! دختران، به علت بعضی از نعمت های خدادادی در این روش موفق ترند. جواب گرفتن از این روش، به یک عامل مهم، یعنی حالت استاد مربوط بستگی دارد، که به شدت متغیر است. این روش، محل پیدایش انواع و اقسام معجزات، داستان های عجیب و عبرت آموز است.
● نصیحت : بهترین راه و آسانترین راه نمره گرفتن، درس خواندن است و دانشجو در این روش منت هیچ بنی و بشری را نمی کشد


آی روزگار کاشکی دانشگاه فقط درس خوندن بود و امتحان نداشت دیگه!!

نظرات 14 + ارسال نظر
مهدیه چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 02:36 http://mhdh.blogsky.com

من با نصیحتت کاملا موافقم
و همیشه اینکارو میکردم
دوست نداشتم منت بکشم
اما حقم هم خورده میشد
چون بعضی ها روشهایی داشتن دیگه

زور داره که تو یونی نمره ی خودتو بت ندن
من که حالشونو میگیرم اساسی!!
روشهای دیگه؟؟

یاسمن چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 21:51 http://yasmankocholo.blogfa.com/

سلام

((یاسی کادوی تولدشو میخواد............))

بدو بیا منتظرتم

محمد مساعد جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 10:38 http://www.lamtakam.org


واقعا

:D

parisa شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 15:44 http://crayon.blogsky.com

khobbb
mabanie jameshenasi behem 11.5 dade!
Ama ravan shenasi 18.5 shodam :D,
merccC,ke behem sar mizaniii :x

ماشالا روان شناس
18.5 بهت داد؟ گرفتی ؟ یا شدی؟؟

[ بدون نام ] شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 15:44

اونوقت این یعنی چی؟؟؟

بندانگشتی شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 22:00 http://googooligirl.blogsky.com

با جمله ی آخرموافقم
آپم
البته نظر یادتون نره

مرجان یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 00:17

خیلی خیلی درست و دقیق بود

ممنون بابت کامنت

بندانگشتی یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 17:02 http://googooligirl.blogsky.com

چی بگم والا

مریم یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 20:29 http://www.maryamtanhayi.blogfa.com

سلام خوبی امیدوارم که امتحانات خوب داده باشی من که افتضاح کردم

من بدترم مریم
12 واحد پاس میکنم در بهترین شرایط!!

یاسی دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 20:24 http://yasmankocholo.blogfa.com/

ســـــــــــــــــلام

یاس تنهــــــــــــــا با ((معجــــــــــــــــــزه........)) منتظرتونه

زود بیا و یاسی رو منتظر نذار

مرتضی سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 07:44 http://omid-e-naomid.blogsky.com/

سلام
امیدوارم که امتحاناتت رو مثل من نداده باشی!
اما بعضی از اساتید هستند که اگه نمره کامل از امتحان هم گرفته باشی بهت میدن ۹ تا بری دفترش و بهت بگه که بگه ات رو خوب تصحیح کرده و شدی ۱۹.۹۹ و را ارفاق میخواد بهت بده ۲۰ !!!

اینم یه مدلشه! والا

فکر کنم دقیقاً مثل خودت دادم!!

یاسین سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 19:34 http://www.sooryas.blogsky.com

سلام. خیلی خوب بود

سلام
لطف داری

پریسا چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 16:00 http://crayon.blogsky.com

معلومه که ۱۸.۵ خودم گرفتم .نمره های خوب و همش رو خودم گرفتم

پریسا کارنامتو بذار تو بلاگت ببینیم یه کم بخندیم
من هم همه ی نمره هام بیاد میذارمش

پریسا شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 13:56 http://crayon.blogsky.com

خب..همین جا میگم .
مبانی جامعه شناسی ۱۱.۴۸ بهم داده!نا مرد! حتی نیمش نکرده!

جمعیت شناسی ۱۷ گرفتم!
روان شناسی ۱۰۰۰ صفحه ای سخت رو که قبل امتحانم تو یکی از کلاسا گیر کرده بودم با افتخار ۱۸.۵ گرفتم.از چنگ استاد در آوردم..
ریاضی ۱۶.۵ بهم داده..
دیگه..
آها .انسان شناسی که همون مردم شناسی اما از اول ترم اصرار داشت که انسان شناسی نه مردم شناسی..۱۵ داده!
دیگه...
تاریخ اجتماعی ایرانم ۱۵.۷۵ بهم داده مدیر گروه عزیز!به عبارتی ۲۵ صدم از همه کم کرده!از هر سوال منم ۵ نمره کم کرده.این جوریه که ۱۵.۷۵ شدم ..
خوبه!؟
ur turne

خوبه حالا من
از کم به زیاد
فیزیک 2: 8 شدم
آمار و گسسته 2تا ازون درسای پدر درآرو 13.5 شدم
آزمایشگاه فیزیک 16
معادلات رو حذف کردم
ریاضی 2 هم که نیومده
امتحان تنظیم خانواده هم که هنوز ندادم(فردا دارم)

اگه خواستی بگو نمره های ترمای پیشمو بذارم
اونا بهترن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد