پاییزی ها Paeiziha

دل کندن اگر آسان بود , فرهاد به جای بیستون , دل میکند

پاییزی ها Paeiziha

دل کندن اگر آسان بود , فرهاد به جای بیستون , دل میکند

پریدن

فکر کنم احود شاملو
اگه اشتباه کردم به بزرگی خودتون ببخشید
اگر هم کسی دقیق میدونه بگه که اصلاحش کنم

رها شدن بر گُرده ی باد است و
با بی ثباتی سیماب وارِ هوا برآمدن
به اعتمادِ استقامتِ بال های خویش؛

ورنه مسأله یی نیست:
پرنده ی نوپرواز
بر آسمانِ بلند
سرانجام
پَر باز میکند.

جهانِ عبوس را به قواره ی همّتِ خود بُریدن است،
آزادگی را به شهامت آزمودن است و
رهایی را اقبال کردن
حتا اگر زندان
پناهِ ایمنِ آشیانه است
و گرمْ جای بی خیالی سینه ی مادر،
حتا اگر زندان
بالشِ گرمی ست
از بافه ی عنکبوت و تارَکِ پیله.

رهایی را شایسته بودن است
حتا اگر رهایی
دامِ باشه و قِرقی ست
یا معبرِ پُردردِ پیکانی
از کمانی؛
وگرنه مسأله یی نیست:
پرنده ی نوپرواز
بر آسمانِ بلند
سرانجام
پَر باز می کند.

نظرات 6 + ارسال نظر
سعیده سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 11:12 http://taranom-2010.blogsky.com

سلام.ممنون از حضورتون...من هم وقتی باExplorerمیام وبلاگ شما کامل برام باز نمی شه...مجبورم ازfirefox یا opera استفاده کنم...شما هم مرورگرتون رو تغییر بدید شاید درست شد..وگرنه بررسی کردم قالب یا تنظیمات وب من مشکلی نداره..
پایدار باشید

اوکی از این به بعد ایشالا

پریسا سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 11:26 http://crayon.blogsky.com

یاد آور اوج است...
پرواز میکنیم..اما اوج هم بگیریم..
این روزها من و هم کلاسی میخوایم اوج بگیریم...
اون بالا بالا ها..
اما
امتحاناروووو چی کارش کنیم

راهشو فهمیدی به ما هم بگو!!
من از الان واسه امتحانام عزا گرفتم!!

ســـــــــــــــــلام

غمکـــــــــــــده یاس با (یه دنیـــــا دلم گرفته)

منتظرتونه

بیا شاید این آخرین آپ من باشه

جاااااااااااان؟؟چرا؟

مرجان سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 21:28


پریسا سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 22:43 http://crayon.blogsky.com

.....والا من که فیزیک نخوندم..شاید معادله ی اوج رو بتونی برنامه نویسی کنی مهندس!
خب منم

هنوز به اونجاهاش نرسیدیم که بتونیم معادله ی پرتابه رو برنامه نویسی کنیم یعنی این دروس پایه(ریاضی و فیزیک)این اجازه رو به ما نمیدن که پرواز کنیم و به برنامه نویسیمون بپردازیم!!

ســــــــــــلام یاسمن کوچولو با

(یاسی معـــــلم شده بهتون یاد میده چکار کنید)

منتظرتونه زود بیا اگه نیایی پشیمون میشیا

شما دانشجوها حتما بیایین ببینید به دردتون میخوره باور کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد