پاییزی ها Paeiziha

دل کندن اگر آسان بود , فرهاد به جای بیستون , دل میکند

پاییزی ها Paeiziha

دل کندن اگر آسان بود , فرهاد به جای بیستون , دل میکند

فقط کمی مرده ام !

از وقتی که مُردم
دلتنگی هایم چندین برابر شده است.
یادت هست؟
حتی آن روزها که تمام ثانیه هایش را
با تو بودن خرج می کردم
آرام و بی صدا می گفتمت:
دلتنگم.
و این دلتنگی لعنتی هیچگاه رهایم نکرد
تا لحظه ی مرگ.
دوستت دارم شیرین ترین کلمه ای ست که
در این مکان عجیب و غریب برایت می نویسم.
وقتی تازه زیر خاکی شدم
قدیمی تر ها تشر می زدند
که چرا هنوز هم به آن بالا فکر می کنی؟
در این جا
اندیشیدن به آن بالاها چندان خوشایند نیست.
هنوز موریانه ها به چشمانم نرسیده اند.
می دانی؟
من نگران 
قلبم هستم
اگر آن را هم بخورنددیگر با کجای وجودم باید دوستت داشته باشم؟اینقدر از من نترسشب سوم بعد از مرگمآمدم به خوابت که همین را بگویم،اما از ترس جیغ زدی و از خواب پریدی.نفهمیدم چرا تا این حد وحشت کردی !
اما ببین...
به خدا من همان عاشق سابقم
فقط...
فقط کمی مرده ام !
همین...
نظرات 4 + ارسال نظر
مها پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 01:07 http://www.moha.blogsky.com

__________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
________________________@

جه گل خوشجلی!!
میسی عزیزم

vo0ro0jak66 پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 02:29 http://vo0ro0jak66.blogsky.com

وای چه ناز بود.یاد کمام افتادم.

جااااااان؟؟؟
مگه شما تو کما هم رفتی؟؟

مرجان پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 14:13

میدونم که این متن یه متن ادبی بود اما در کل، عشق چیزی نیست که توی دل یا قلب یا مغز باشه و با مردن تغییری بکنه. اینو در ارتباط اون جمله میگم که گفتی قلبمو خوردن حالا با کجا دوست داشته باشم. عشق یه امر روحی و نامرئیه و با مردن تغییری نمیکنه و تموم نمیشه. البته اگه عشق واقعی باشه.
بعدش میخواستم بگم پس کی دلنوشته های خودتو مینویسی؟ منظورم خاطرات روزانه ست.

در مورد بحث اولت:
بالاخره باید یه منبع محبتی باشه
تو با کجات یکیو دوس داری؟؟
وقتی نیستی با کجات میخوای ابراز علاقه کنی؟؟
یه امر روحیه ولی این روح باید با جسمت ارتباط داشته باشه
این از این
در مورد سوال دومت:
هنوز که قسمت نشده
ولی شاید بزودی شروع کنم
البته همین پستایی هم که میدارم همچین بی ربط نیست
ولی بالاخرخ شروع میکنم
ممنون که اومدی

مرجان پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 23:36

من منظورم بعد از مرگ بود. در زمان زنده بودن، مسلما ریشه همه احساسات در مغز هست و آدمها رو هم با مغزمون دوست داریم. اما عشقی که در زمان زنده بودنمون از مغزمون جاری میشه، میتونه در زمان مرده بودنمون بطور یه امر روحی و ماندگار باقی بمونه برای اونایی که روزی با مغزمون دوسشون داشتیم

آهان
حالا درست شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد